Gates nie wierzy w sukces Google'a
30 lipca 2007, 11:29Bill Gates w wywiadzie dla The New York Times stwierdził, że nie wierzy w to, iż zapowiadane oprogramowanie Google’a dla telefonów komórkowych może zagrozić pozycji Microsoftu na tym rynku.

Yahoo! nie rezygnuje z wyszukiwarki
25 sierpnia 2009, 10:58Pomimo podpisania umowy z Microsoftem, która zakłada wykorzystanie wyszukiwarki Bing na witrynach Yahoo!, portal nie rezygnuje z udoskonalania swoich usług. Firma zaczęła wprowadzać nowe mechanizmy i, jak zapowiedział Prabhakar Raghavan, wiceprezes ds. wyszukiwania, skupi się na dopracowaniu wyszukiwarki tak, by dawała bardziej precyzyjne rezultaty.

Wiemy, o co oskarżono Google'a
28 października 2010, 11:21Oracle uzupełniło swój pozew przeciwko Google'owi o bardzo interesujące szczegóły. W oryginalnym pozwie, złożoym w sierpniu, nie podano zbyt wielu szczegółów.

Google nie wierzy w botnet
9 lipca 2012, 11:38Zarówno eksperci ds. bezpieczeństwa, jak i sam Google zauważają, że przekazana przez pracownika Microsoftu informacja o botnecie na Androidzie jest nieudowodnionym twierdzeniem. Identyfikatory wiadomości można bowiem podrabiać, więc na ich podstawie nie można jednocześnie orzec, skąd pochodzi niechciany list.

BaiduEye konkurencją dla Google Glass
3 września 2014, 09:37Chiński gigant wyszukiwarkowy, Baidu, pracuje nad urządzeniem konkurencyjnym dla Google Glass. W przeciwieństwie do okularów Google'a to, co proponuje Baidu nie będzie wyposażone w wyświetlacz. Pozwoli to na zaoszczędzenie energii, a informacje będą przekazywane użytkownikowi za pomocą słuchawki.

Człowiek wciąż lepiej steruje dronem niż sztuczna inteligencja
27 listopada 2017, 15:32Sztuczna inteligencja wciąż gorzej od ludzi radzi sobie z pilotowaniem dronów na torze przeszkód, jednak przewaga Homo sapiens nie potrwa długo. Naukowcy z należącego do NASA Jet Propulsion Laboratory pracują nad autonomicznymi dronami sterowanymi przez sztuczną inteligencję

Co to jest agencja e-commerce?
19 listopada 2024, 09:44Agencje e-commerce to wyspecjalizowane firmy, które pomagają przedsiębiorstwom rozwijać i prowadzić działalność w przestrzeni internetowej. Ich głównym celem jest wspieranie marek w budowaniu skutecznej obecności online, zwiększaniu sprzedaży oraz optymalizacji procesów biznesowych związanych z handlem internetowym. Co jeszcze warto wiedzieć o agencjach? Podpowiadamy.

Google najbardziej wartościową marką na świecie
21 kwietnia 2008, 10:44Firma Millward Brown opublikowała swój kolejny raport "BrandZ Top 100", w którym wymienia 100 najbardziej wartościowych brandów świata. W 2008 roku wartość wszystkich brandów z Top 100 wzrosła o 21%, z 1,6 biliona USD do 1,94 biliona USD.

Google chce zostać w Chinach
26 stycznia 2010, 18:37Nawet jeśli Google zamknie chińską wersję swojej wyszukiwarki, firma chce pozostać w Państwie Środka. Media donoszą, że koncern toczy obecnie delikatne negocjacje z Pekinem.

Safari oraz IE pokonane podczas Pwn2Own
10 marca 2011, 11:33Podczas pierwszego dnia hackerskiego konkursu Pwn2Own jako pierwsze poddały się przeglądarki Safari oraz Internet Explorer. Oba programy zostały złamane przez pierwsze osoby podejmujące próbę.